Fragtskibet M/S SATURN af Nørresundby i Helsingør Havn, den 3. november 2025
Er oplagt her, da der var afbud på en fragt stod der at læse i Helsingør Dagblad.
Fragtskibet M/S SATURN af Nørresundby i Helsingør Havn, den 3. november 2025
Er oplagt her, da der var afbud på en fragt stod der at læse i Helsingør Dagblad.
Fragtskibet M/S SATURN af Nørresundby i Helsingør Havn, den 3. november 2025
Er oplagt her, da der var afbud på en fragt stod der at læse i Helsingør Dagblad.
Det hollandske tankskib M/S THUN GARLND ved kaj 10 Kalundborg østhavn, den 12. oktober 2025
Det ligger ved Kalundborg Tank Terminal (KTT).
De hvide tanke man ser i baggrunden tilhører KTT.
Kalundborg Tank Terminal A/S foretager kort- og langtidsopbevaring af flydende produkter for kunderne. Det sker i Kalundborg østhavn, hvor KTT's tanke ligger direkte ud til kaj 10 og 11. Kaj 11 (som også omtales som "Oliebroen") tager skibslængder op til 160 meter og har en vanddybde på 9 meter. Kaj 10 kan tage skibslængder op til 200 meter og har en vanddybde på 8 meter.
KTT er et 50/50 joint venture Schultz Shipping A/S og Kalundborg Havn.
KIlde: Michael Nielsen
Det hollandske tankskib M/S THUN GARLND ved kaj 10 Kalundborg østhavn, den 12. oktober 2025
Det ligger ved Kalundborg Tank Terminal (KTT).
De hvide tanke man ser i baggrunden tilhører KTT.
Kalundborg Tank Terminal A/S foretager kort- og langtidsopbevaring af flydende produkter for kunderne. Det sker i Kalundborg østhavn, hvor KTT's tanke ligger direkte ud til kaj 10 og 11. Kaj 11 (som også omtales som "Oliebroen") tager skibslængder op til 160 meter og har en vanddybde på 9 meter. Kaj 10 kan tage skibslængder op til 200 meter og har en vanddybde på 8 meter.
KTT er et 50/50 joint venture Schultz Shipping A/S og Kalundborg Havn.
KIlde: Michael Nielsen