Linjetegning
Skibet blev bygget på Burmeister & Wain, København til en tysk reder: H.M.Gehrckens Rederi, Hamborg.
Skibet forliste på rejse til Lagos 1894
Generalarrangement
Skibet blev bygget på Burmeister & Wain, København til en tysk reder: H.M.Gehrckens Rederi, Hamborg.
Skibet forliste på rejse til Lagos 1894
Rig og sejltegning
Skibet blev bygget på Burmeister & Wain, København til en tysk reder: H.M.Gehrckens Rederi, Hamborg.
Skibet forliste på rejse til Lagos 1894
Generalarrangement
Skibet blev bygget på B&W, København 1892 til tysk rederi H.M.Gehrens Rederi, Hamborg.
Skibet forliser på rejse til Lagos, Afrika 1994.
Hydrostatiske kurver
Skibet er bygget på Kjøbenhavns Flydedok & Skibsværft til Marineministeriet.
Den skulle bruges som patruljebåd for Københavns Søbefæstning.
Linietegning
Skibet er bygget på Kjøbenhavns Flydedok & Skibsværft til Marineministeriet.
Den skulle bruges som patruljebåd for Københavns Søbefæstning.
Udfoldet klædningstegning
Skibet er bygget på Kjøbenhavns Flydedok & Skibsværft til Marineministeriet.
Den skulle bruges som patruljebåd for Københavns Søbefæstning.
Generalarrangement
Skibet er bygget på Kjøbenhavns Flydedok & Skibsværft til Marineministeriet.
Den skulle bruges som patruljebåd for Københavns Søbefæstning.
Middelspant
Skibet er bygget på Kjøbenhavns Flydedok & Skibsværft til Marineministeriet.
Den skulle bruges som patruljebåd for Københavns Søbefæstning.
Generalarrangement
Færgen blev bygget på Helsingør Jernskibs & Maskinbyggeri i 1916 til DSB. Færgen sejlede Orehoved-Masnedø 1916-1937, oplagt og Korsør-Nyborg 1937-1946. Helsingør-Helsingborg 1946-1970.
Næ. 1950 til KÄRNAN (I) Ombygget ved HSM 194
Generalarrangement
Færgen blev bygget på Helsingør Jernskibs & Maskinbyggeri i 1916 til DSB. Færgen sejlede Orehoved-Masnedø 1916-1937, oplagt og Korsør-Nyborg 1937-1946. Helsingør-Helsingborg 1946-1970.
Næ. 1950 til KÄRNAN (I) Ombygget ved HSM 194
Generalarrangement
Færgen blev bygget på Helsingør Jernskibs & Maskinbyggeri i 1916 til DSB. Færgen sejlede Orehoved-Masnedø 1916-1937, oplagt og Korsør-Nyborg 1937-1946. Helsingør-Helsingborg 1946-1970.
Næ. 1950 til KÄRNAN (I) Ombygget ved HSM 194
Generalarrangement, plan
Skibet er bygget på HSM til DSB. Skibet er den første skruedamper til DSB. Skibet sejlede hovedsagligt mellem Helsingør og Helsingborg, men senere Ny.M. og Mommark, afløser på Helsingør. Den var aktiv op til 1960erne
Generalarrangement opstalt
Skibet er bygget på HSM til DSB. Skibet er den første skruedamper til DSB. Skibet sejlede hovedsagligt mellem Helsingør og Helsingborg, men senere Ny.M. og Mommark, afløser på Helsingør. Den var aktiv op til 1960erne