Oops! Something went wrong! It doesn't appear to have affected your data. Please notify your system administrator if the problem persists.Access denied
Your session was expired. Page will be reloaded.
Processing...
Your assets are ready. If the download does not start automatically, click Download.
M/S WILD FULMAR ved kaj i Tokyo?. Skibet blev brugt til at transportere den 10 år gamle hvide vallak Tiber fra Auckland, New Zealand, til Tokyo. Hesten kom om bord på skibet den 9. april 1977 og sejladsen tog 14 dage. Derefter skulle hesten i 14 dages karantæne, før den kunne afleveres som gave til Toshogu Templet i Nikko, som afløser for deres 26 årige gamle hvide hest Barry Lan. Gaven var fra New Zealand og rederiet J. Lauritzen havde chartret skibet og stod for transporten.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 24.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 24.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 24.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 24.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 24.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 23.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Vindmølleinstallationsskibet M/S PACIFIC ORCA fotograferet ved Kvæsthusbroen i Københavns havn den 23.10.2012.
Det enorme skib har påmonteret en 1200 tons tung kran med seks 105 meter høje ben. Det gør, at skibet kan hæves op til 17 meter over overfladen og ligge helt stille, når det er i færd med at bygge vindmøller på havet - og det er selv på 60 meter dybt vand.
Skibet er designet af den danske konstruktør Knud E. Hansen.
Skoleskibet KØBENHAVN og fragtskib fotograferet ved kaj i perioden den 13. januar- 15. februar 1927, hvor man lastede hvede i Port Thevenard, på skibets syvende rejse.