Oops! Something went wrong! It doesn't appear to have affected your data. Please notify your system administrator if the problem persists.Access denied
Your session was expired. Page will be reloaded.
Processing...
Your assets are ready. If the download does not start automatically, click Download.
Hamburg Havn. Ved kajen ses passager- og fragtskib REPUBLICA DE COLUMBIA af Cartagena.
"Forneden i fotoet ses en lille bunkertanker ÖLSAUGER IV. Den ændrede lidt udseende på overbygningen i 1971" Kilde: Michael Jamni Nielsen
Bemærk, billedet er markeret rødt, da museet ikke har rettighederne. Hvis du skal bruge billedet kommercielt, bedes du rette henvendelse til evt. rettighedshaver plus til museet på hg@mfs.dk.
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommer til Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
M/S SVITZER HERMOD assisterer ved anløbet.
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) losse containere ved Kalundborg ny Vesthavn den 17. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på Kalundborg ny vesthavn. Det er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) losse containere ved Kalundborg ny Vesthavn den 17. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på Kalundborg ny vesthavn. Det er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommeRrtil Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
M/S SVITZER HERMOD assisterer ved anløbet.
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) losse containere ved Kalundborg ny Vesthavn den 17. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på Kalundborg ny vesthavn. Det er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) losse containere ved Kalundborg ny Vesthavn den 17. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på Kalundborg ny vesthavn. Det er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommeRrtil Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommeRrtil Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
M/S SVITZER HERMOD assisterer ved anløbet.
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommeRrtil Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
M/S SVITZER HERMOD assisterer ved anløbet.
Det 200 meter lange containerskib M/S VAYENGA MÆRSK (IMO 9775751) ankommeRrtil Kalundborg ny vesthavn, den 15. april 2022. Skibet ankom med nogle af de ca. 10.000 containere som skulle opmagasineres på havneområdetDet er containere som skulle have været til Rusland, men som på grund af sanktionerne mod Rusland (pga. krigen mellem Rusland og Ukraine) i stedet bliver opmagasineret.
Skibet kom fra Riga i Letland og fortsatte den 18. april til Gdansk i Polen, efter opholdet i Kalundborg.Kilde: Michael Jamni Nielsen
En masse forsyninger er klar til at blive bragt ombord på den lille danske supplybåd SKAWLINK III (MMSI 219003966).
Forsyningerne blev senere samme dag sejlet ud og leveret til et større skib på gennemsejling af dansk farvand, da det passerede T-ruten, den 9. april 2022. Kilde: Michael Jamni Nielsen
En masse forsyninger er klar til at blive bragt ombord på den lille danske supplybåd SKAWLINK III (MMSI 219003966).
Forsyningerne blev senere samme dag sejlet ud og leveret til et større skib på gennemsejling af dansk farvand, da det passerede T-ruten, den 9. april 2022. Kilde: Michael Jamni Nielsen
Den 250 meter lange crude oil tanker, M/S EAGLE BARCELONA (IMO 9795048), ved Kalundborg Refinerys kaj A. Til højre for EAGLE BARCELONA, ses den lille danske supplybåd SKAWLINK III (MMSI 219003966) i gang med at levere forsyninger til tankeren.
EAGLE BARCELONA ankom fra Az Zawiyah i Libyen den 13. marts og afsejlede den 15. marts mod Corpus Christi i USA, efter et ophold i Kalundborg på ét døgn og 17 timer. Skibet var fremme i Corpus Christi den 6. april. Kilde: Michael Jamni Nielsen
Kalundborg Refinery kaj A og B. I forgrunden ses lodsbåden DANPILOT DELTA på vej ud på for at afsætte en lods på et skib på Kalundborg fjord.
I baggrunden ses fra venstre (ved kaj B) det danske tankskib PACIFIC (IMO 9308900), crude oil tankeren EAGLE BARCELONA (IMO 9795048) (ved kaj A), samt den lille danske supplybåd SKAWLINK III (MMSI 219003966).. Kilde: Michael Jamni Nielsen